SERVEIS AFILIATS

calendar-2069808  340

Captura_de_pantalla_2015-07-01_a_les_20.17.03.png

CAL SAME

-          Enric ALSINA ILLA, SG del SAME i candidat a les eleccions sindicals 2015-

Amb el permís de l’administrador, creiem que és important utilizar les xarxes socials per fer una campanya electoral de proximitat, seriosa i interactiva, per això pengem aquest missatge, per a que en aquest fil i amb ocasió de les futures eleccions sindicals del dia 27 de juliol d’enguany, tothom qui vulgui pugui tenir línia directa amb nosaltres, preguntar i plantejar tot allò que cregui convenient. El nostre compromís és respondre amb el màxim de sinceritat possible.

El SAME és l’alternativa sindical necessària, no practiquem un sindicalisme institucional, no tenim res a  veure amb els TRILERS, quan hem estat en primera línia hem demostrat que la nostra forma de fer, la nostra  estratègia dóna resultats, que sabem el que hem de fer i com fer-ho,  hem sabut dinamitzar el sindicalisme als mossos d’esquadra i servir de catalitzador. Per contra, sense la nostra participació, el sindicalisme a mossos s’estanca i esdevé ineficaç, per això CAL SAME.

-          PER QUÈ SI SORTIM REPRESENTATIUS HI HAURÀ UN EPIDÈMIA DE GASTROENTERITIS ENTRE ELS VIVIDORS, ELS INCOMPETENTS, ELS INEPTES I EL MANDAMASOS.

-          PER QUÈ SOM GENT SERIOSA, ÍNTEGRA, HONESTA I TREBALLADORA.

-          PER QUÈ DISPOSEM D’UN FULL DE RUTA, UN PROGRAMA, QUE, SI ACONSEGUIM APLICAR-LO, CAPGIRARÀ EL PANORAMA SINDICAL.

-          PER QUE FAREM RESURGIR EL SINDICALISME AUTÒNOM, LLIBERTARI, ASSEMBLEARI I COMBATIU AL COS DE MOSSOS D’ESQUADRA.

-          PER QUÈ SOM CAPAÇOS DE MANTENIR UNA LLUITA TOTAL EN DEFENSA DELS DRETS D’AQUEST COL·LECTIU.

Qui subscriu ja ha estat uns anyets en primera línea de batalla i, sense falsa modèstia, crec haver demostrat del que sóc capaç, però, alhora, a SAME hi ha un equip de treball composat per gent nova, sense vicis adquirits, sense prejudicis, sense apoltronaments ni males costums, sense interessos creats. FÉU-NOS CONFIANÇA, NO US N’ARREPENTIREU I PODEU DONAR UNA LLIÇÒ, UN AVÍS A MOLTA GENT. VOTA SAME.

Animeu-vos a platejar i preguntar allò que us amoïni.

SALUT !

ELECCIONS SINDICALS 27 DE JULIOL.

Hola companys, com molts de vosaltres sabeu el proper dia  27 de juliol es celebraran les eleccions sindicals pel consell de policia.

Nosaltres, com a sindicat petit i sense capacitat econòmica basarem la nostra campanya en la difusió d'un seguit de cartells amb missatges on demanarem el vot als companys. Ho farem penjant-los o deixant-los a les comissaries de les nostres destinacions, pel whatssap, correu electrònic, mitjançant els diferents canals d'internet on s'apleguen membres del cos i també a través de la nostra pàgina web. Us demanem i agrairem la vostra  col·laboració. Si algú esta interessat en fer-ho de manera especial no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

Si volem crear una alternativa dintre del sindicalisme representatiu actual  als mm.ee es necessari que obtinguem almenys un conseller pel Consell de Policia, es per aquest motiu que demanem aquesta col·laboració en els propers dies fins la finalització de la campanya.

Necessitem que el màxim numero de companys del cos s’assabentin de la existència del sindicat SAME i de l'alternativa que volem fer néixer. La sinergia que volem crear es basa en l’experiència sindical de l'Enric Alsina i les ganes d'uns policies de l'escala bàsica amb molta empenta per tractar de fer funcionar un sindicat representatiu de manera eficaç.

Igual que milers de companys, molts dels components d'aquesta llista ens em vist fortament colpejats per les retallades que ha patit el nostre cos policial, el cos es heterogeni i cadascú sap i es responsable de les seves circumstàncies, per això alguns de nosaltres hem optat per crear un sindicat, fer-lo representatiu i treballar per fer millorar les nostres condicions laborals. Molts de nosaltres no creiem en els sindicats actuals i per això vàrem decidir crear el SAME. Us animen a que ens ajudeu, o fem per nosaltres, si ho feu, què sigui per vosaltres!!

Salut!

Candidatura SAME