logocapweb

QUI SOM, QUÈ VOLEM

HONESTEDAT

S’ha de dir al col·lectiu la veritat i actuar sempre d’acord amb les pròpies conviccions fer el correcte no el que pugui donar més rèdit sindical.

TRANSPARÈNCIA

S’ha de donar al col·lectiu tota la informació per a que pugui decidir amb ple coneixement de causa. El col·lectiu ha de saber el que es parla, el que es fa, el que es reivindica i el com s’assolirà l’objectiu.

RIGOROSITAT

No val donar informació a mitjes, parlar per rumors, basar-se en informació sesgada. Agradi o no agradi, cal informar al col·lectiu amb tots els ets i uts i sempre d’acord amb la realitat.

COMBATIVITAT

La mobilització del col·lectiu només és una eina de les moltes de que disposa una organització sindical i, sovint, no és pas la més eficaz. Cal lluitar en tots els fronts: mitjans de comunicació, partits polítics, justícia, síndic de greuges, sindicatura de comptes, oficina antifrau, inspecció de treball, comunicació interna, etc. La persistència i perseverança en la lluita acaba donant resultats per pressió.

INDEPENDÈNCIA

Els nostres empresaris són els partits polítics i, pel que fa a drets laborals, són les persones o entitats amb les que ens hem de batallar per assolir les reivindicacions, per tant, la independència d’una organització sindical de qualsevol opció partidista és fonamental.

FULL DE RUTA

Sent un sindicat no representatiu difícilment tindrem capacitat d’incidència ja que no podem anar a les reunions de negociació, ningú ens ha votat i l’empresa no té per què fer cas a les nostres propostes, peticions o queixes, però, farem el que podrem i tot allò que ens requereixin els nostres afiliats o nosaltres pensem que haguem de fer.

Tanmateix, les properes eleccions sindicals són al mes de juliol d’enguany i hem de dedicar els nostres esforços a guanyar-nos la vostra confianza per a que en aquestes eleccions ens voteu i passem a ser sindicat representatiu.

Un cop assolit aquest objectiu mediat, la nostra intenció és revolucionar el panorama sindical al Cos de Mossos d’Esquadra. La dinàmica que porta aquest Cos des de fa anys i panys en l’àmbit de la negociació col·lectiva evidencia que, pel que fa als interessos del col·lectiu com a treballadors, és un absolut fiasco, ineficaç, ineficient i inútil. Per tant, el primer que hem de fer és canviar el marc de relacions laborals amb el Departament per assolir un sistema que sigui resolutiu per l’obtenció de resultats. Nosaltres sabem què fer i com fer-ho, sabem quin és el problema i com resoldre’l i, un cop assolim el carácter de sindicat representaiu el posarem sobre la taula com a primera qüestió a resoldre i utilitzarem tots els mitjans al nostre abast per assolir aquest canvi.

Un cop canviat el model de relacions laborals amb el Departament, anirem abordant en vies paral·leles la diversa problemàtica i reivindicacions del Cos.

Per una banda, i en una taula, calendaritzarem la recuperació de tots les drets laborals perduts en els darrers anys, així com les reivindicacions històriques del Cos. Per altra banda establirem un sistema àgil i eficient per resoldre els petits o grans conflictes que existeixen a tots els serveis i destinacions.

També cal crear comissions tècniques per tractar les problemàtiques pròpies de cada especialitat, moltes d’elles enquistades per manca de tractament o vies de resolució.

Fins que tot això no arribi, podeu anar seguint la nostra activitat sindical a través de la nostra web www.sindicatsame.cat i podeu contactar amb nosaltres pel correu electrònic Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. o pel telèfon 629739192.

AIXÍ DONCS, EL PRIMER PAS ÉS QUE TU ENS FACIS CONFIANÇA

SALUT !