logocapweb

INEPTITUD SINDICAL

Hem pogut assabentar-nos gràcies a la web d’un dels sindicats representatius (només un) que s’està negociant un pla de reconeixement professional per USC. El mateix sindicat va tenir penjat durant unes hores l’esborrany que ha presentatl’empresa, els altres res. El tema és tan impresentable, tan infumable, que ja l’han despenjat. És un segon PGA que permetrà als comandaments tenir una eina més per premiar als afins i castigar als qui pensen per si mateixos, impresentable.

Crearà mals rotlles, desmotivació i enfrontaments, a l’estil del PGA, més

arbitrarietat i injustícia. SAME és partidari d’un pla de reconeixement professional per USC basat en criteris objectius, res a veure amb el que s’està negociant. Dit això, també creiem que hi ha prioritats sindicals i que lo prioritari són les coses que beneficien a tothom. Des d’aquest punt de vista, resulta incomprensible que, abans que aquest pla, no es negociï el compliment del darrer tram de l’equiparació, el fons de pensions, el fons d’acció social, els vals de menjador i tants d’altres drets

retallats a TOTHOM des de fa anys i que entrem en un joc on l’empresa ja ha presentat un marc (desastrós) sense que hi hagi propostes sindicals a les que el

col·lectiu pugui donar suport i lluitar per elles. D’aquí ve el títol d’aquest comunicat. Cal que us n’adoneu de la necessitat de capgirar el panorama sindical. Si vosaltres voleu, nosaltres podem. Afilieu-vos al SAME i feu-nos forts per ser representatius, per canviar les coses, SAME és l’autèntica alternativa sindical per fer un sindicalisme seriós, lleial al col·lectiu, amb cara i ulls, no ho dubtis, fes el pas.

SALUT !

Enric ALSINA ILLA, SG del SAME.

Catalunya a 13-04-2016