El bacil del feixisme.

«El bacil del feixisme serà sempre present al si de la democràcia de masses. Negar el fet o atribuir-li un altre nom no ens farà resistents a aquest mal, tot el contrari». Riemen,R (2018).

És l'etern retorn del feixisme que fa temps pica a les portes dels domicilis dels mossos que defensem un país lliure i democràtic. Aquest feixisme que, també fa molt de temps, intenta atemorir a moltes persones que creuen en les llibertats individuals i col·lectives, amb la connivència de partits polítics que es proclamen constitucionalistes però que neguen la major: l'existència del feixisme, supremacista, racista, homofòbic i masclista.

En aquesta ocasió ha estat el Secretari General del SAME, i membre de la comissió de la plataforma Mossos per la Democràcia, qui s’ha trobat a la porta del seu domicili les corresponents amenaces pel seu activisme polític i social.bacilfeixisme

Evidentment els fets ja han estat denunciats i esperem una resolució positiva de la investigació oberta perquè la democràcia i la llibertat s’ho mereixen. Malgrat tot, el nostre missatge continuarà sent el de la defensa dels drets cívics i polítics contínuament vulnerats, al nostre país, per part de l’estat demofòbic espanyol.

NO!! NO EN FEU DE POR, FEIXISTES!! Sabem que serà una feina àrdua, tant dins com fora del cos de policia on treballem per servir a tota la ciutadania per igual. Ens trobareu dempeus i denunciant totes aquelles conductes contràries als drets humans reconeguts internacionalment.

Agraïm les mostres de suport del sindicat de seguretat SEGCAT i de diferents plataformes i associacions. Agraïm també la solidaritat mostrada per moltes persones. No podem dir el mateix de la resta de sindicats del cos que continuen amagant el cap sota l'ala, en el millor dels casos. És la falsedat d'aquells que s'anomenen a si mateixos com apolítics.

SOM SAME!! CONTINUEM DENUNCIANT EL FEIXISME!!