logocapweb

PRESENTACIÓ DE NOU SINDICAT AL COS

Posem en el vostre coneixement el naixement d’un nou sindicat al Cos de Mossos d’Esquadra, el Sindicat   Autònom    de Mossos d’Esquadra (SAME). El sindicat disposa de múltiples col·laboradors, ara bé, l’actual Secretariat Permanent el formen,

-       Enric ALSINA ILLA com a Secretari General.

-       Juan ÀLVAREZ FERNÀNDEZ com a Secretari d’Organització.

-       Hèctor ROS TRIAY com a Secretari d’Administració.

Les nostres dades de contacte són les que figuren a la capçalera.

La nostra intenció és reprendre la línia sindical que el CAT va abandonar al 2008, acció de la qual ja hem vist els resultats i veure si el col·lectiu ens dóna la confiança suficient com per esdevenir sindicat representatiu a les futures eleccions sindicals del juliol que ve.

Si us voleu afiliar ho podeu fer amb tota la tranquil·litat, aprofitant el canvi d’any i de trimestre, afiliant-vos, podeu donar un missatge als sindicats representatius actuals. Ja disposem de les assegurances bàsiques i de gabinet jurídic, i, si voleu col·laborar d’alguna manera, millor que millor.

El full d’afiliació el podeu trobar a la web, també us el podem enviar per correu electrònic, watsapp o pel mitjà que preferiu. La quota és de 7 euros mensuals. A tothom qui ens faci arribar el full d’afiliació el donarem d’alta a partir de l’1 de gener de 2015. Esperem poder ser útils a aquest col·lectiu.

NOSALTRES PODEM FER CANVIAR LES COSES

23 anys després, sant tornem-hi

SALUT !

Enric ALSINA ILLA, SG del SAME.